Încearcă demo

Întrebări frecvente - Agregator.

1. De ce să îmi fac un cont de Agregator?

Vei reuși să simplifici foarte mult procesul de ofertare a clienților, întrucât aici vei găsi integrate ofertele a 34 de turoperatori existenți pe piața romanească.

Vei scuti foarte mult timp deoarece nu va mai fi nevoie să cauți în mai multe sisteme, găsești toate ofertele într-un singur loc.

Poți compara tarifele și poți descoperi noi turoperatori.

2. Cum utilizez aplicația Agregator?

Aplicația Agregator nu necesită instalare. Aceasta poate fi accesată, de pe orice dispozitiv, la adresa https://agregator.travelfuse.ro/backend/login. În pagina de login se vor introduce user-ul și parola și se va apăsa butonul LOGIN. După autentificarea în aplicație se va deschide pagina Home. În partea stângă, pe verticală, se identifică meniul principal al aplicației, care se afișează pe toată durata sesiunii de lucru.

Pentru a avea acces la toate opțiunile aplicației, încearcă gratuit, pentru 2 săptămâni, contul demo.

3. Cum pot crea un cont demo?

Tot ce trebuie să faci este să apeși pe butonul “Încearcă demo”.

Contul demo este valabil gratuit timp de 2 săptămâni, după care ai posibilitatea să comanzi produsul direct din contul tău.

4. Putem folosi două persoane un singur cont?

Da, însă condiția este ca cele două persoane să nu acceseze contul în același timp. Pentru a folosi Agregatorul în același timp, este nevoie de două conturi de utilizator separate.

5. Trebuie să am contract de colaborare cu toți turoperatorii existenți în Agregator?

Nu este nevoie să ai contract cu turoperatorii existenți în Agregator, întrucât nu ai posibilitatea să efectuezi o rezervare direct din acest produs.

6. Cum primesc factura pentru plată?

După ce expiră perioda de demo și se efectuează comanda pentru Agregator vei primi pe email o factură proformă cu suma pe care o ai de achitat conform comenzii tale.

După efecturea plății ți se va emite o factură fiscală pe care o primești tot pe adresa ta de email.

7. Ce beneficii am pentru plata abonamentului în avans?

În momentul în care efectuezi comanda pentru acest produs ai posibilitatea să alegi numărul de utilizatori și perioada pentru care vrei să achiți abonamentul, respectiv lunară și anuală. Așadar tariful abonamentului lunar este cu atât mai mic cu cât achiți pe o perioadă mai mare în avans.

8. Cui mă pot adresa pentru suport?

În momentul în care îți creezi un cont demo, primești pe adresa ta de email un ghid de utilizare al Agregatorului în care sunt prezentate și descrise toate funcționalitățile acestuia. Pentru suport, vei avea la dispoziție adresa de email și numărul de telefon ale persoanei care va fi alocată contului tau.

9. Ce se întamplă dacă vreau să renunț la abonament?

Renunțarea la abonament se face fără niciun cost de penalizare.