TravelFuse Ecommerce - Soft la cheie pentru agențiile de turism.
* Tarif pentru pachetul Start-up 2.0 cu 20 furnizori integrați și plata abonamentului pentru 1 an în avans, fără TVA
Știm că, uneori, procesul de vânzare al unui pachet turistic poate fi unul anevoios atât pentru cei din agenția de turism, cât și pentru client. De aceea, am creat un software de turism prin care să simplificăm acest proces și să facilităm accesul mai multor clienți la pachetele turistice ale agenției tale.
TravelFuse Ecommerce este platforma prin care beneficiezi de un magazin online personalizat pentru agenția ta de turism.
Poți alege din cele 3 pachete disponibile - Start-up 2.0, Standard 2.0 sau Standard+ 2.0 - create astfel încât să răspundă nevoilor și provocărilor din orice etapă de business în care te afli.
În plus, poți oricând să integrezi modulele TravelFuse TRIPADVISOR, TravelFuse AIR și TravelFuse DYNAMIC. Îți vei îmbogăți oferta de produse turistice și vei aduce un plus de valoare magazinului tău online.
Ai acces la un număr mult mai mare de clienți, de pretutindeni
Peste 40 de furnizori integrați complet
Website-ul tău va fi conform cu GDPR și cu legislația în vigoare
Adăugare oferte și pachete proprii
Poți schimba oricând dorești informațiile afișate pe website la nivel de conținut, interfață și navigare
Rezervările plătite cu cardul se duc direct la turoperator, în B2B, fără ca tu să depui vreun efort
În 4 ani de activitate am lansat cu succes peste 100 de magazine online. Dacă încă nu te-am convins, vezi aici ce spun câțiva dintre clienții noștri
Taxa de instalare de la 0 euro, zero costuri ascunse și fără condiții contractuale impuse
Integrare completă și actualizare în timp real a ofertelor, inclusiv Early Booking, Last Minute și Speciale
Geografie și hoteluri mapate
Conformitate OG2 - Formular de garantare și contracte separate per furnizor
Modul gestionare comenzi online primite din website
Website la cheie cu integrare soft furnizori pentru agențiile de turism
Navigarea este intuitivă și optimizată astfel încât clienții vor găsi rapid ofertele pe care și le doresc
Clienții vor avea acces la date în timp real despre ofertele disponibile și despre rezervările lor
Clienții își vor putea face rezervare în orice moment, din orice loc și de pe orice dispozitiv
Clienții își pot face cont de client iar la următoarele comenzi nu vor mai fi nevoiți să completeze datele de facturare
Din contul lor, clienții pot vedea statusul comenzii sau chiar să își descarce documentele de călătorie
Vezi detalii despre pachetele noastre Start-up 2.0, Standard 2.0 și Standard+ 2.0 sau contactează-ne dacă dorești să afli mai multe informații!