Din octombrie, marketing-ul devine mult mai simplu pentru cei care folosesc TravelFuse. Integrarea cu theMarketer aduce automatizări inteligente, personalizare reală și comunicare adaptată fiecărui client, fără să fie nevoie de setări tehnice complicate sau zeci de ore pierdute în Excel-uri și baze de date.
Indiferent că lucrezi într-o agenție cu tradiție sau faci parte dintr-o echipă digital-first, această integrare îți oferă o serie de avantaje: știi mereu cine intră pe site, ce îi interesează și cum îi poți ghida spre rezervare. Totul devine mai precis, mai personal, mai eficient.
Iată ce poți face concret cu această integrare, cum te ajută să vinzi mai mult și să comunici mai inteligent cu fiecare vizitator care intră pe site-ul tău.
Vezi în timp real ce se întâmplă pe site
De acum, nu trebuie să mai faci presupuneri despre ce fac sau ce își doresc clienții tăi. Cu modulul de Realtime Tracking, poți urmări exact cine îți vizitează site-ul, ce pagini accesează, de pe ce dispozitive și din ce surse de trafic. Mai important, afli ce pachete caută, ce destinații vizualizează și ce acțiuni declanșează.
Toate aceste informații îți oferă date clare pentru a lansa campanii, a face teste sau a oferi reduceri punctuale, bazate pe comportament. De exemplu, în cazul în care vezi că un grup mare de vizitatori caută pachete pentru Dubai în aceeași zi, poți crea un pop-up targetat pentru acea pagină, cu o ofertă specială sau informații adiționale pentru această destinație, ca să încurajezi rezervările.
Sincronizezi contactele automat și creezi profiluri complexe
În sinea ei, o adresă de e-mail nu valorează foarte mult. Adevărata valoare a unui contact colectat vine atunci când știi cine este persoana din spatele adresei. theMarketer îți oferă exact acest context, sub forma unui profil dinamic, actualizat în timp real, pentru fiecare contact existent sau captat prin formulare, pop-up-uri sau landing pages.
Pe lângă multe alte detalii personale, poți vedea în orice moment ce destinații preferă fiecare contact, pe ce pagini a navigat, ce campanii a primit, dar și la ce oră răspunde cel mai bine pe e-mail și SMS.
Astfel, în loc să trimiți o ofertă generică către toată lista de contacte, te poți asigura că, de exemplu, Ionuț, care a vizitat site-ul tău de 5 ori în ultima săptămână, primește un newsletter la ora 8:30 dimineața (când știi că deschide de obicei e-mailurile) cu o ofertă personalizată pentru un pachet de schi în Austria (destinația pe care a vizualizat-o în ultimele sesiuni de pe site).
Creezi campanii inteligente, complet automatizate
În turism, unde procesul de decizie poate dura zile sau chiar săptămâni, automatizările sunt esențiale. Ele îți permit să rămâi prezent în mintea clientului cu informații și oferte relevante, fără să fii intruziv și fără să faci follow-up manual.
Integrarea cu theMarketer îți permite să automatizezi orice etapă, de la abonarea la newsletter la acțiuni de cross-sell. Gândește-te la o persoană care caută o vacanță de Crăciun, dar ezită: poate are nevoie doar de un reminder subtil sau de o alternativă. Poți seta mesaje de bun venit cu discounturi exclusive, poți trimite oferte personalizate pe baza destinațiilor sau pachetelor de interes sau poți notifica automat când o rezervare este începută, dar nefinalizată.
Să luăm un exemplu concret: un vizitator caută un pachet pentru Maldive pentru 2 adulți și abandonează coșul. Prin theMarketer, poți seta o automatizare care îi va trimite acestuia într-o oră un e-mail care să îi reamintească de faptul că încă nu și-a finalizat rezervarea și că alți utilizatori sunt și ei cu ochii pe acel pachet. Dacă tot nu revine, poate primi automat un SMS peste trei zile anunțând ultimele locuri, iar peste o altă săptămână, un email cu o ofertă personalizată pentru vacanțe exotice de primăvară.
Sincronizezi pachetele, hotelurile și charterele din TravelFuse, fără efort
Toate pachetele, hotelurile și charterele din TravelFuse se sincronizează automat cu theMarketer. Ceea ce, practic, înseamnă că nu mai e nevoie să lucrezi manual.
Folosind widget-ul special theMarketer, poți include oferta potrivită (cu imagine, descriere și link complet) direct în newsletter sau în campaniile automate. Filtrezi pachetele exact ca în motorul TravelFuse (după destinație, preț sau tip de sejur) și inserezi pachetele direct în editorul de newslettere, dintr-un singur click. Poți chiar edita prețurile afișate în e-mail pentru a crea campanii promoționale personalizate. Astfel, nu doar că salvezi ore prețioase, dar te asiguri că clientul primește întotdeauna informațiile corecte și actualizate, adaptate nevoilor tale de marketing.
Îți crești baza de abonați simplu și 100% conform GDPR
Colectarea de abonați devine acum nu doar eficientă, ci și distractivă. Cu theMarketer, poți construi pop-up-uri de tip Roata Norocului, Scratch to Win sau Mystery Gift, care cresc semnificativ rata de conversie. În plus, poți crea landing pages complexe pentru a capta lead-uri înainte de o campanie majoră.
Fiecare formular este complet conform cu regulile GDPR și îți oferă flexibilitatea de a personaliza mesajele afișate în funcție de canal, sursa de trafic sau pagina vizitată. Așadar, beneficiezi de instrumente moderne de creștere a bazei de date, având în același timp garanția că respecți integral legislația în vigoare.
Segmentezi audiența exact cum îți dorești
theMarketer îți oferă libertate totală de segmentare, de la date demografice și comportament de cumpărare la răspunsuri la campanii și caracteristici sau etichete (tags) specifice. Astfel, te asiguri că fiecare mesaj ajunge exact la oamenii potriviți, eficientizând comunicarea.
În plus, poți construi pop-up-uri gamificate (cu rotire, scratch card) și landing pages complete pentru a colecta abonați înainte de o campanie. Fiecare formular este conform GDPR și îți permite să personalizezi mesajele în funcție de canal, sursă de trafic sau pagină vizitată.
Construiești programe de fidelizare care chiar funcționează
Clienții fideli sunt cei care asigură creșterea constantă a afacerii tale. Iar acum poți să îi recompensezi inteligent creând programe de fidelizare bazate pe puncte sau pe niveluri, care încurajează repetarea rezervărilor.
Clienții fideli pot primi oferte exclusive, acces anticipat la promoții sau reduceri personalizate în funcție de istoricul lor de călătorie. Astfel, transformi un cumpărător ocazional într-un ambasador al agenției, sporind valoarea pe viață a fiecărui client.
Pe scurt
Dacă folosești TravelFuse, theMarketer devine extensia perfectă pentru a-ți automatiza complet comunicarea, a fideliza mai eficient clienții și a crește valoarea fiecărei rezervări.
Fie că vrei să îți construiești baza de abonați, să personalizezi campaniile sau să obții conversii mai mari cu mai puțin efort, integrarea TravelFuse x theMarketer îți oferă tot ce ai nevoie, într-un singur loc.
În lunile următoare, ne așteptăm la funcționalități și mai avansate, incluzând scenarii preconfigurate pentru coș abandonat și fidelizare, simplificând și mai mult drumul tău spre profit.
Ești gata să îți vezi rata de conversie crescând în timp ce tu depui mai puțin efort manual? Încearcă theMarketer acum!