Ce funcționalități ne țin cu un pas înainte în piață?

Pentru orice agenție de turism care își dorește o prezență online solidă și eficientă, alegerea platformei nu e doar un detaliu, e fundația. Nu vorbim doar despre listări și prețuri, ci despre cât de rapid, flexibil și controlabil este totul. De la bun început, platforma TravelFuse a fost gândită pentru performanță. Echipa noastră de dezvoltare […]

Cum să vinzi mai multe vacanțe de Paște prin magazinul tău online

Easter bunny at the beach

Ediția de primăvară a Târgului de Turism al României a fost o oportunitate excelentă pentru agenții să-și vândă, printre altele, și vacanțele de Paște. Dacă nu ai fost prezent la târg sau nu ai vândut cât ți-ai propus, stai fără grijă.  Încă mai ai câteva săptămâni bune să atragi clienții indeciși cu oferte last minute. […]

TravelFuse Trainings – Accelerate your online development!

Avem una dintre cele mai rapide conexiuni la internet din lume, mii de magazine online pe toate categoriile și nișele, sute de specialiști și, cu toate astea, pe piața turismului din România încă există mult prea multe agenții care fie nu înțeleg avantajele digitalizării, fie încă nu au găsit suportul necesar. Digitalizarea a devenit o […]

How to Sell for the Holidays

Perioada Sărbătorilor de iarnă este un prilej de bucurie pentru toți, un moment de reuniune cu cei dragi, o bună ocazie pentru o retrospectivă a anului care s-a scurs și un moment de liniște în care poți plănui anul care va veni.  Dar ești antreprenor și știi că pauzele nu sunt niciodată complete și, după […]

How do you get funds for digitization in tourism?

Sunt momente în care ai nevoie de „puțin” ajutor, de un mic „support” în a-ți duce afacerea puțin mai departe. Pentru multe agenții de turism obișnuite să „facă turism” la modul tradițional (offline), trecerea „în digital” e acel moment. Antreprenorul care încă nu a avut oportunitatea să se familiarizeze cu acest context digital are acum […]

You too can create a successful campaign in your online holiday shop

Ne place foarte mult expresia „magazinul tău online de vacanțe” pentru a defini o agenție de turism online deoarece ne duce cu gândul către simplitatea și eficiența unui magazin online competitiv în România. Pentru că trebuie să facem pasul către digitalizare atât pe partea de oferte mai competitive, cât și pe partea de eficientizare (și […]

The challenge of online supplier choice

Cum îți alegi colaboratorii? Într-o piață foarte dinamică, cum este cea a turismului, este esențial să înțelegi că accentul va trebui mereu pus pe calitate și nu pe calitate, iar din acest motiv trebuie să te întrebi dacă îți dorești, într-adevăr, să integrezi în magazinul tău online toți turoperatorii de pe piață sau doar pe […]

How important are reviews to your online travel agency?

Spre deosebire de mediile tradiționale de comunicare (TV, radio, print, outdoor, etc.) care presupun o comunicare unilaterală, mediile digitale schimbă jocul, transformând clientul dintr-un simplu receptor, în receptor-emițător și partener în comunicare și creare de valoare. În mediul digital nu e doar element pasiv al comunicării ci poate interveni, schimba și modela comunicarea, poate ajuta […]

How does Google Analytics help you in your online travel agency?

Printre diferențele dintre o agenție de turism fizică și una online se numără și posibilitatea de a ajunge foarte ușor la mult mai mulți potențiali clienți, îți deschide piața dincolo de spațiul geografic în care îți desfășori activitatea, dar și posibilitatea de a analiza și înțelege tot ce fac acei turiști în magazinul tău online. […]

What is a "landing page" and how you can use it to attract even more customers

Probabil ai mai auzit termenul de „landing page” dar poate nu îți este atât de cunoscut. Ne-am propus să te ajutăm și să îți oferim câteva informații despre acest tip de „pagină” special creată pentru a transforma vizitatorii site-ului tău în clienții agenției tale. În cele ce urmează încercăm să răspundem la principalele întrebări pe […]