Spre deosebire de mediile tradiționale de comunicare (TV, radio, print, outdoor, etc.) care presupun o comunicare unilaterală, mediile digitale schimbă jocul, transformând clientul dintr-un simplu receptor, în receptor-emițător și partener în comunicare și creare de valoare. În mediul digital nu e doar element pasiv al comunicării ci poate interveni, schimba și modela comunicarea, poate ajuta […]
Printre diferențele dintre o agenție de turism fizică și una online se numără și posibilitatea de a ajunge foarte ușor la mult mai mulți potențiali clienți, îți deschide piața dincolo de spațiul geografic în care îți desfășori activitatea, dar și posibilitatea de a analiza și înțelege tot ce fac acei turiști în magazinul tău online. […]
Probabil ai mai auzit termenul de „landing page” dar poate nu îți este atât de cunoscut. Ne-am propus să te ajutăm și să îți oferim câteva informații despre acest tip de „pagină” special creată pentru a transforma vizitatorii site-ului tău în clienții agenției tale. În cele ce urmează încercăm să răspundem la principalele întrebări pe […]
As you probably already know, we at TravelFuse specialize in online travel agencies. We are among those who can help you reach even more tourists in the shortest time, from even more corners of Romania, in an efficient and professional way. We've been doing this for many years and it's […]
There are key moments in the development of your travel agency when you feel like you are starting it almost from scratch. You have years of experience, repeat clients, and new clients periodically, but somehow you feel like you've lost your "direction." In a way, you begin to feel the desire to be "different", to have an identity [...]
You must always communicate where your customers are or where your customers want to communicate with you. The latest statistics put social media sometimes above traditional media of information and promotion, such as TV. It's clear, in 2024 you no longer need arguments for a social media presence, but how […]
You would probably expect there to be other pages. Be it the landing page for special offers or the most sought-after destinations of the summer / winter or maybe top hotels on the coast. But it seems that Google has other favorite pages on your site, and the information from them is essential for your online travel agency. Optimizing […]